تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

نحوه ی ارسال :
در صورت خرید اجناس و پرداخت وجه اجناس فروخته شده در دو حالت زیر تحویل مشتری داده میشود
از طریق پست پیشتاز ارسال میشود و بین ۳ الی ۵ روز کاری به دست مشتری خواهد رسید .
متوانند به صورت حضوری محصول را از فروشگاه ما دریافت کنند.
تذکر: هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد

نحوه تست و گارانتی محصولات
اجناس غیر گارانتی شده از روزی که از پست تحویل میگیرند فقط ۵ روز مهلت تست دارند و ما کل اجناس را قبل از ارسال تست کرده و برای مشتری ارسال خواهیم کرد و اگر مشتری بخواهد پلمپ محصول خود را دریافت کند به فروشگاهاطلاع دهد و درصورتی که جنس به دست مشتری رسیده باشد و مشتری خودش آن را تست کرده باشد و اشکالاتی در محصول دیده شود آن را را برای ما میفرست و هزینه های ایاب و زهاب بر عهده مشتری میباشد.البته اکثر محصولات ما پلمپ نیستند چون خودمان وارد کننده هستیم باید قبل از خریدن حتما تست شود. لازم به ذکر است که اگر مشتری اجناس را پلمپ ازما تحویل بگیرد و اشکالاتی در اجناس باشد و در مقابل جنس مرجوئی مبلغ پرداختی را از فروشگاه موبایل سرا بخواهد, فروشگاه موظف میباشد تمام مبلغ را به مشتری پرداخت نماید.لطفا مشتریان دقت فرمایند که فقط ۵ روز مهلت برگشت دارند بعد از آن امکان برگشت کالا نیست.
تذکر: در صورتی که جنس مرجوع شده مشکل نرم افزاری داشته باشد فروشگاه مشکل را برطرف خواهد کرد و برای مشتری ارسال میکند و گوشی تعویض نخواهد شد مگر مشکل نرم افزاری حل نشود. در صورت تعویض کالا جنس به قیمت روز محاسبه میشود وجه به مشتری پرداخت خواهد شد. این فرایند از روزی که به فروشگاه میرسد ۱۵ روز مهلت میخواهد تا فرایند تکمیل شود.
اگر اجناس گارانتی داشته باشند به صورت پلمپ تحویل مشتری داده میشود و در صورت هر گونه مشکلی مشتری باید با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرد و فروشگاه موبایل سرا نمیتواند به آنها خدمات گارانتی ارائه کند.

نحوه پرداخت
به سه صورت زیر امکان پذیر است :
به صورت آنلاین از طریق درگاههای پرداخت سایت موبایل سرا می باشد
از طریق انتقال کارت به کارت به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۶۳۸۶۴۲۱۹۹ به نام مهرداد صمیمی نزد بانک صادرات میباشد.
مشتریان میتوانند ۳۰% قیمت محصول را کارت به کارت کنند و کالا را رزرو کرده و سپس طی ۲۴ ساعت آینده به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کند و محصول را از فروشگاه تحویل بگیرند.

(در صورتی که مشتری بعد از خرید منصرف شود ۵% مبلغ دریافتی کسر خواهد شد )